Cariere


ACM4 este una din companiile românești cu tradiție care a adus un plus de valoare in domeniul construcțiilor.

Ești în căutare de un mediu de lucru atrăgător și dinamic, care îți oferă totodată perspective pentru o carieră sigură, un loc de muncă adaptat nevoilor tale? Un loc de muncă unde să nu conteze doar cunoștințele și competențele tale, ci cu care să te poți identifica personal ?

Aplică și tu pentru unul dintre posturile de mai jos, după evaluarea CV-ului te vom contacta pentru detalii și stabilirea unui interviu.


Alătură-te echipei noastre , să construim împreună pentru viitor

INGINER DEVIZIER

Descrierea jobului :

  • Realizează bugetul lucrărilor de construcții, costuri de producție;
  • Analizează caietele de sarcini, documentația de atribuire din licițațiile publice in vederea întocmirii documentelor de calificare, propunerii tehnice si financiare;
  • Calcularea devizelor conform normativelor;
  • Intocmește graficelor de execuție;
  • Intocmește calcule, verifica devize, liste de cantitați, dosare de prezentare pentru cerințele din oferte;
  • Analizează caietele de sarcini, documentația de atribuire din licitațiile publice in vederea intocmirii documentelor de calificare, propunerii tehnice si financiare;
  • Analizează și verifică din punct de vedere tehnic proiectul;
  • Urmărește stadiului decontarii lucrărilor proprii și a subantreprenorilor;
  • Pregatirea și lansarea in execuție a proiectelor.

Candidatul Ideal:

  • Experiență în planificarea achizițiilor și bugetarea ofertelor;
  • Cunoașterea legislației naționale aplicabilă in domeniul achizițiilor publice;
  • Abilitatea de a lucra intr-un program de devize (Windev, eDevize, etc.);
  • Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limită;
  • Operare PC: Word, Excel, programe specific;
  • Capacitate de decizie si asumarea de responsabilități;
  • Capacitate de analiză si sinteză;
  • Minimum 3 ani experiență intr-o poziție similară.

SEF SANTIER

Descrierea jobului :

  • Organizează, conduce si coordonează activitatea în scopul realizării obiectivelor.
  • Elaborează Bugetul de Venturi si Cheltuieli (B.V.C.) si formularul de flux de numerar aferent lucrării.
  • Participă la predarea – primirea amplasamentului și a bornelor de reper.
  • Participă la pregătirea de producţie (grafice de execuţie, fise limită, necesar de resurse: umane, materiale, utilaje etc.);
  • Coordonează execuţia lucrărilor conform documentaţiei de execuţie si a legislaţiei în vigoare,întocmeşte programele și graficele de execuţie lunare.
  • Verifică calitatea materialelor aprovizionate care ajung in şantier.
  • Verifică si semnează documentele de calitate aferente materialelor și a echipamentelor încorporate în lucrări și se asigură ca aceastea sunt în conformitate cu specificaţiile tehnice din contract.
  • Intocmește și semnează documentele de calitate ale lucrărilor și obţine avizarea acestora.

Candidatul Ideal:

  • Absolvent de studii tehnice universitare în domeniul construcţii/ inginerie;
  • Experienţă minima 5 ani în coordonarea lucrărilor de construcţii a unui șantier;
  • Cunoștinte privind tehnologiile/metodologiile de execuţie a lucrărilor de construcţii;
  • Capacitate de analiză, sinteză și de a respecta termenele limită;
  • Colaborează cu managerul de proiect pentru bună execuţie a proiectului;
  • Abilităţi de planificare si organizare;
  • Persoană activă ,orientată spre rezultate și progres;
  • Punctualitate și rigurozitate în îndeplinirea sarcinilor;
  • Experienţă în coordoranea personalului muncitor și a operatorilor de utilaje de pe șantier;
  • Minimum 5 ani experienţă intr-o pozitie similară.

PROJECT MANAGER

Descrierea jobului:

  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect;
  • Supraveghează desfășurarea săptămânălă a proiectului si gestionează echipa proiectului;
  • Este responsabil pentru managementul proiectului organizațional și conceptual;
  • Intocmește planuri detaliate de lucru lunare (grafic de execuție) și monitorizează respectarea implementarii acestora;
  • Asigură executarea la timp a activităților;
  • Supraveghează desfăsurarea activitaților conform planului de lucru;
  • Realizează lucrari și studii de specialitate în funcție de expertiză personală;
  • Asigură derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc;
  • Coordonează activitațile din cadul proiectului supervizând direct echipele tehnice , consultanții și alți colaboratori implicați;
  • Pregătește bugetul și cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată,cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura in cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.
  • Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse si redactează raportare lunară către finanțatori, parteneri și beneficiari cu respectarea datelor prevăzute in contracte.
  • Asigură circulația informației în cadrul proiectului și pentru alte departamente ale organizației, organizand periodic intâlniri cu echipa de proiect si prezentând proiectul celorlalte departamente;
  • Răspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte.

Candidatul Ideal:

  • Studii obligatorii: atestat manager proiect;
  • Studii superioare tehnice finalizate;
  • Abilități de negociere;
  • Experiență în managementul de proiect;
  • Cunoșțințe bune Microsoft Office (Excel, Word);
  • Cunoșțințe program AutoCad;
  • Limba engleză constituie un avantaj;
  • Capacitate de decizie si asumarea responsabilității;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare si corecte;
  • Minimum 2 ani experiență intr-o poziție similară.

AGENT IMOBILIAR / CONSULTANT IMOBILIAR

Descrierea jobului:

  • Identificarea proprietăților imobiliare care sunt disponibile pentru vânzare, închiriere sau cumpărare.
  • Evaluarea proprietăților imobiliare și determinarea prețurilor corecte.
  • Promovarea proprietăților imobiliare prin intermediul diferitelor canale de marketing, cum ar fi site-uri web, reclame pe social media si de tip video.
  • Conducere autoturism și disponibilitate la muncă de teren.
  • Gestionarea negocierilor între vânzători și cumpărători sau chiriași și proprietari.
  • Ajutarea clienților să completeze toate documentele necesare pentru închiriere sau vânzare, inclusiv contracte și acte de proprietate.
  • Păstrarea unor relații bune cu clienții existenți și cultivarea de noi relații de afaceri cu potențiali clienți.

Candidatul Ideal:

  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate muncă teren;
  • Adaptare la program flexibil;
  • Capacitatea de a lucra armonios în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Abilități de planificare și organizare pentru îndeplinirea task-urilor delegate, în vederea realizării acestora în timpul alocat;
  • Capacitatea de a respecta deadline-uri, de a-și prioritiza atribuțiile și de a-și gestiona timpul eficient;
  • Promptitudine în identificarea și rezolvarea problemelor apărute;
  • Minimum 3 ani experientă intr-o pozitie similară.

Antrepriza Construcții Montaj Nr. 4 București SA este una din companiile românești cu tradiție care a adus un plus de valoare prin clădirile reper pe care le-a construit. Experiență, seriozitate și calitate este ceea ce ACM4 oferă clienților și partenerilor săi de mai bine de 60 de ani.

Contact

Str. Frumoasă, nr. 20, parter, Sector 1, București România

©2022 Copyright by ACM4. All rights reserved.

ro_RORomână